Minden vállalatnak és üzletnek megvannak a maga kezdeti nehézségei.
Nem egyszerű folyamat az indulás. Talán kijelenthetjük, hogy ott ismerszik meg az ember jelleme, amikor ezeket az akadályokat sikerrel tudja venni.
A minap találkoztam egy kedves barátnőmmel, aki nem rég vette a nyakába ezt a nagy feladatot, és elhatározta, hogy alapít egy üzletet. Egy kis élelmiszerboltról van egyébként szó, de ez talán nem is fontos.
Nagy sóhajok közepette mesélt nekem arról, hogy milyen nehéz is volt, amíg minden apróságot megoldott. Amikor beszéltem vele, akkor éppen a pénztárgép beszerzéséről panaszkodott nekem, hogy mennyire nehéz is találni olyat, ami jó árban van.
Persze ezek már csak a részletek az üzlete kialakításában. Voltak ennél súlyosabb problémái is, amikor elkezdte a cégalapítást.
Elmondása szerint neki a jogi folyamatok nem okoztak akkora fejtörést, mint a székhely kiválasztása.
Megkérdeztem hát tőle, hogy azt a nehézséget hogyan hidalta át.
Ő a Grossoffice-t választotta.
A Grossoffice egy olyan székhelyszolgáltató budapesten és pest megyében, akik biztosítják a cégek számára azt a hivatalos székhelyet, amire a cég bejegyzéséhez van szükség. Ez egy olyan iroda, ami a cég hivatalos címe, ide érkeznek például a levelek is.
Székhelyre feltétlenül szükség van, hiszen annak címét a bejegyzéshez meg kell adni. Azonban nem minden vállalkozónak áll módjában erre a célra külön irodát bérelni. Az én barátnőm is valahogy így volt vele, de aztán szerencsére megtalálta a Grossoffice-t.
Esetleg te is keresel székhelyszolgáltatót Budapesten? Akkor mindenképpen ajánlom hogy keresd fel a honlapjukat: székhelyszolgáltató budapest.
A Grossoffice biztosít egy címet, ahova plusz térítés nélkül kihelyezik a céged nevével ellátott táblát, mint ahogyan azt a jogszabály megköveteli. Erre a címre fognak érkezni a hivatalos leveleid, amit aztán ők meghatalmazással élve átvesznek, és továbbítják neked.
Tehát hogyha őket választod, akkor az árban nem csak székhely címe és a cégtábla, hanem az adminisztratív feladatok is beletartoznak. Mindez kedvező áron állhat a rendelkezésedre!
Viszont az ok, amiért a barátnőm őket választotta, az volt, hogy a Grossoffice nemcsak Budapesten, hanem Újlengyelben is tud székhelyet biztosítani. Ez a település azért különleges, vagy úgy is mondhatnám, szerencsés, mivel iparűzési adótól mentes!
De persze hogyha ez nem megfelelő, vagy egyszerűen csak nem szempont számodra az sem gond, hiszen Budapest több kerületében vannak irodáik.
Miután felkerested őket, akár online is elintézhetitek a bejelentkezést. A szerződést pedig számos vidéki város irodájában aláírhatod, hogyha neked jobban megfelel.
A Grossoffice nyújtotta szolgáltatás azért is nagyon kényelmes, mert neked még csak nem is kell bejárnod az irodába! Mint már írtam, a leveleidet majd minden hónap végén postázzák. De egyébként ezeket te, vagy a meghatalmazottad is átveheti.
Hogyha már van céged, aminek székhelyet keresel, akkor mindenképpen érdemes a Grossoffice-t választani, de akkor is ajánlatos velük dolgozni, hogyha frissen alapítottál céget. A barátnőm is így volt vele. Ez mindössze egy hozzájáruló nyilatkozattal bővítette a folyamatot. Erre a dokumentumra az ügyvédnek a cégbejegyzéshez volt szüksége. Viszont hogyha pontosan tudod, hogy mi vár rád a cégalapítás során, és már úgy készülsz, hogy a Grossoffice-t fogod megbízni, mint székhelyszolgáltatód, akkor nem fog váratlanul érni ez a lépés sem.
Tehát mondhatjuk, hogy nehézkes folyamat tud lenne egy cég beindítása, de szerencsére vannak szolgáltatók, akik azon dolgoznak, hogy nekünk minél kevesebb fejfájást okozzon.